استاندار: ۲۸۷ پروژه تا پایان تابستان در همدان به بهره برداری می رسد

35f3141a-2c74-4348-bb39-f8737da3c448.jpg

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، "سیدسعید شاهرخی" در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان، گفت: برنامه راهبردی توسعه استان تا پایان سال ۱۴۰۰ تدوین شده که در قالب همین برنامه، برش ۱۰۰ روزه ای نیز برای تابستان جاری تهیه شد که اقدامات اجرایی و فعالیت های مدیریتی استان در  تمامی حوزه ها براساس این برنامه و سند تدوین شده بدون کوچکترین تاخیر و وقفه ای در حال انجام است. 

 

وی تصریح کرد: برهمین اساس و مبتنی بر این برنامه  ۱۰۰ روزه، ۲۸۷ پروژه با سه هزار و ۵۰۰ زیر پروژه به ارزش سه هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان تا پایان فصل تابستان و به صورت هفته ای در نقاط مختلف استان همدان تکمیل و به بهره برداری می رسد. 

استاندار همدان با بیان اینکه مسیر توسعه استان براساس برنامه راهبردی به طور کامل ریل گذاری شده است، تاکید کرد: این مسیر آنقدر با دقت و براساس کار علمی و کارشناسی ریل گذاری شده که مسیر دقیق رشد و توسعه استان در سال های آینده را نیز به خوبی روشن و ترسیم کرده است.

2595439e-55c2-4a06-ae7a-58f4c4626d49.jpg

بهره برداری از ۵۷ طرح میراث فرهنگی در استان همدان 

استاندار همدان گفت: در راستای همین برنامه امروز بهره برداری از ۵۷ طرح میراث فرهنگی در نقاط مختلف استان آغاز شد.

به گفته شاهرخی، این طرح‌ها با ۲۳۷ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۲۳۴ نفر تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

 همدان با ثبت ۲ شهر جهانی در کشور پیشتاز است

استاندار همدان با بیان اینکه این استان با ثبت ۲ عنوان شهر جهانی طی هشت سال گذشته در کشور پیشتاز است ادامه داد: شهرستان ملایر در حال حاضر به عنوان تنها شهر ایران ۲ نشان جهانی انگور و مبل و منبت را به نام خود ثبت کرده است.

 بازسازی ۲۰ هزار واحد مسکونی ناشی از سیل۹۸ 

شاهرخی همچنین به بازسازی منازل آسیب دیده از سیل سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: در جریان این سیل ۲۰هزار واحد مسکونی در استان دچار تخریب شد که همگی نوسازی و یا بازسازی شده است. 

وی به بهره برداری از مساکن ملی محرومین در سفر معاون رییس جمهوری به همدان اشاره کرد و گفت: سه هزار مسکن روستایی در استان احداث شده که ۲ هزار و ۷۰۰ واحد آن تکمیل و تحویل مردم شده است.

86fbe4f8-9b03-4fb5-861b-a8f05f46f4c2_1.jpg

استاندار همدان به عملکرد هشت ساله دولت تدبیر و امید در استان اشاره کرد و افزود: در این سال ها اقداماتی بی‌بدیل و ماندگاری در زمینه راه‌آهن، ساخت سد، توسعه کشاورزی و دیگر حوزه‌ها انجام شد و برنامه‌های دیگری نیز ریل‌گذاری شده که دولت بعدی آن‌ها را پیگیری خواهد کرد. 

وی خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز با تلاش در جذب اعتبارات ملی برای استان، زمینه ساز توفیقات قابل توجهی برای استان شدند که قابل تقدیر و تشکر است. 

به گفته شاهرخی، در مدت هشت سال اخیر توفیقاتی حاصل شد تا ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار ملی جذب و در راستای توسعه و ارتقای استان سرمایه گذاری شود. 

به گفته وی، بیش از ۱۰۰درصد اعتبارات هزینه‌ای استان همدان برای پرداخت به کارکنان دولت تامین و جذب شده است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی