استاندار: ۶۶ درصد از تعهد ۲۳ هزار شغلی استان همدان محقق شده است

 f3687583-3695-4132-84f7-9343669465d3.jpg

استاندار همدان با اشاره به تعهد استان همدان برای تامین ۲۳ هزار شغل گفت: ۶۶ درصد از این برنامه با همراهی دستگاه‌های اجرایی محقق شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر استان همدان افزود: باتوجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای توجه به شرکت های دانش بنیان و نقشی که آنها در رشد و بالندگی کشور دارند، این شرکت ها می توانند نیازهای ضروری جامعه را در شکل فناورانه تامین کنند.

وی تاکید کرد: شرکت های دانش بنیان در ابتدای کار هستند و باید برای تضمین فعالیت مثمرثمر آنها، حمایت های همه جانبه از شرکت های دانش بنیان انجام گیرد.

استاندار همدان با اشاره به ضرورت بروزرسانی علم و دانش در مجموعه های دانشگاهی، افزود: تغییر متون و سرفصل‌های درسهای دانشگاهی یک فرایند طولانی است که باید از طریق وزارت علوم پیگیری شود.

وی کارآفرینان را سرآمد تولیدکنندگان خواند که باید نقش مهمی در رفع نیازهای واحدهای تولید به نوآوری و خلاقیت و تولیدات پیشرفته ایفا کنند.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: ضروری است کارآفرینان از تجارب شرکت های تولید کننده درباره روند شکل گیری و تامین کالاها و خدماتشان استفاده کنند تا بتوانند با استفاده از این تجارب محصولات روزآمدتری را با بهروری فناورانه به جامعه ارائه کنند.

وی یادآور شد: فعالیت ها و عملکرد شرکت های دانش بنیان و کارآفرین باید مساله محور باشد تا بتواند زمینه برطرف کردن نقائص و کمبودهای شرکت های تولیدی را برطرف کند.

 استاندار همدان با اشاره به اینکه مدیران در دولت سیزدهم تعهد دارند تا موانع رشد و پیشرفت شرکت های دانش بنیان را از سر راه بردارند، از دستگاه های اجرایی خواست تا با شرکت های دانش بنیان و کارآفرینی هماهنگ و همراه باشند.

وی تصریح کرد: استانداری همدان تلاش می کند که مجموعه تولید کننده های صنعتی، معدنی، کشاورزی و خدماتی را به سمت همکاری با شرکت های دانش بنیان هدایت کند تا در نهایت زمینه های افزایش بهره وری آنها فراهم شود، همچنانکه باتوجه به بحران کمبود آب درصدد هستیم از شیوه های نوین کشاورزی با تغییر الگوی کشت از آب به شکل هدفمند استفاده شود.

قاسمی فرزاد گفت: دولت اعتبارات مناسبی را برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و کارآفرین در نظر گرفته است و در همین راستا صندوق پژوهش و فناوری استان را حمایت و شرایط پرداخت وام به آنها را بیش از پیش تسهیل خواهیم کرد.

b3e4f650-88cd-40cb-a741-1dc95850579b.jpgc2e8e609-d9f9-4df2-81b6-d64e85195177.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی