افتتاح پروژه های مهم صنعت آب و برق استان همدان

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان،سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در این آیین از طریق ارتباط زنده تصویری از محل وزارت نیرو گفت: نزدیک به 300 پروژه استان همدان در بخش های مختلف در حال ساخت است که افتتاح پروژه‌های آب و برق موجب تسریع در ساخت این پروژه‌ها و توسعه اقتصادی همدان می شود.

سید سعید شاهرخی با بیان اینکه افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب همدان یک تهدید بهداشتی را به فرصت تبدیل کرد اظهار داشت: افتتاح این پروژه‌ها باعث توسعه اقتصادی همدان شد و منطقه ویژه اقتصادی همدان را نجات داد.

وی افزود: استان همدان از نظر توسعه در یک جهش واقعی قرار دارد و در حوزه صنعت، گردشگری  و خدمات پروژه‌های عمده‌ای در حال ساخت است.

استاندار همدان ادامه داد: افتتاح این تصفیه‌خانه صنایع استان مانند پتروشیمی هگمتانه و پتروشیمی ابن‌سینا را هم با توسعه رو به‌رو کرده و همچنین مشکلات جدی که در دشت کبودراهنگ در زمینه فروچاله‌ها داشت، را رفع کرد.

شاهرخی با بیان اینکه هیچ واحد تولیدی ما مشکل برق ندارد، خاطرنشان کرد: همکاران ما در برق باختر اقدامات ارزشمندی انجام دادند.

وی خاطر نشان کرد: ما به قطب تولید فروسیلیس در کشور تبدیل شدیم و بیش از ۳۳۰ پروژه اقتصادی داریم که نیاز به آب و برق دارد.

2L3A9063_1.JPG

در بخشی دیگر این مراسم دکتر اردکانیان، وزیر نیرو ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری های مهندس شاهرخی و مجموعه وزارت نیرو در استان گفت:در سال‌های اخیر طرح‌های ارزنده‌ای در همدان به ثمر نشسته و ما می توانیم استان همدان را یک الگوی تمام معنا در بازچرخانی آب بدانیم.

وی در ادامه افزود: از ابتدای سال تا کنون ۷۰ طرح در حوزه آب، برق و فاضلاب را با سرمایه‌گذاری ۱۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رساندیم.

وزیر نیرو گفت: ۲۹۰ طرح که با سرمایه‌گذاری ۶۴ هزار میلیارد تومان برنامه‌ریزی شده در زمان مقرر در مدار بهره‌برداری قرار خواهند گرفت و تا پایان سال افتتاح خواهند شد.

دکتر اردکانیان ضمن با اهمیت خواندن این پروژه ها گفت: استان همدان در معرض فرونشست زمین به خاطر برداشت منابع آب زیرزمین بود، بنابراین باید برای رونق و توسعه باید به فکر شغل‌های جدید باشد که این مسئه نیازمند توسعه صنعت آب است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی