با حضور استاندار همدان؛ بهره برداری از هشت طرح گلخانه ای در همدان آغاز شد

170431047.jpg

بهره برداری از هشت واحد گلخانه ای به مساحت بیش از ۳۷ هزار متر مربع امروز شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ و همزمان با هفته جهاد کشاورزی در شهرهای مختلف استان همدان آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با سفر به روستای امزاجرد از توابع بخش مرکزی همدان ، هشت واحد گلخانه‌ای به مساحت ۳۷ هزار مترمربع در سطح استان را به صورت ارتباط برخط (وبینار) در شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند، درگزین و بهار

افتتاح کرد.

استاندار همدان یکی از محورهای مهم برای ایجاد رونق تولید و ایجاد اشتغال را توجه به بخش کشاورزی و افزایش میزان گلخانه ها دانست و گفت: سطح کشت های گلخانه ای استان از ۲۵۰ هکتار به ۹۷۰ هکتار ارتقا خواهد یافت.

قاسمی فرزاد همچنین تصریح کرد: صرفه‌جویی در مصرف آب با اصلاح الگوی مصرف و توسعه کشت گلخانه‌ای می‌تواند میزان بهره‌وری در این حوزه را تا پنج برابر افزایش دهد.

وی گفت: بر اساس رویکرد دولت انقلابی و مردمی سیزدهم، در استان همدان ارتقای سطح کشت محصولات کم‌آب‌بَر با استفاده از ظرفیت گلخانه‌ها و اصلاح الگوی کشت در دستور کار است

استاندار همدان یادآور شد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در بخش کشاورزی و تولید تحول بزرگی ایجاد کرد.

وی به تشکیل جهاد سازندگی به عنوان یکی از نهادهای مهم و با فرمان حضرت امام خمینی در اوایل انقلاب اشاره کرد و افزود: بسیج‌شدن مردم و مسئولان برای برداشت محصول و عمران و آبادانی شهرها و روستاها، مرمت پل‌ها و جاده‌سازی نمونه‌ای از این خدمات ارزنده بود

حضور سنگرسازان بی سنگر از بدنه جهادسازندگی در خط مقدم جبهه‌ها و جانفشانی و ایثار در دفاع مقدس نیز نمونه دیگری از خدمات صادقانه این نهاد مقدس بود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی