بازدید استاندار همدان از نمایشگاه میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری

 photo_2022-01-31_17-57-38.jpg

 استاندار همدان از نمایشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، عصر دوشنبه (۱۱ بهمن‌ماه) در جریان سفر یک‌روزه خود به پایتخت برای پیگیری مسائل و مشکلات استان، همراه با سردار وحیدی وزیر کشور از پانزدهمین نمایشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بازدید کرد.

غرفه اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان همدان در پانزدهمین نمایشگاه ملی گردشگری و صنایع وابسته و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از غرفه‌هایی بود که استاندار همدان با همراهی وزیر کشور از آن بازدید کردند.

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه ملی گردشگری و صنایع وابسته و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از ۹ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاهای بین‌المللی تهران فعالیت خود را آغاز کرد. این نمایشگاه تا روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه به مدت چهار روز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا از ساعت ۹ تا ۱۷ از این نمایشگاه بازدید کنند.

 این نمایشگاه با حضور عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آغاز به کار کرده و مورد توجه مدعوین و بازدیدکنندگان است.

photo_2022-01-31_17-57-33.jpgphoto_2022-01-31_17-57-30.jpgphoto_2022-01-31_17-57-09.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی