بازدید استاندار همدان از پایگاه امداد و نجات هلال احمر گردنه اسدآباد

photo_2022-01-22_16-39-21.jpg

 استاندار همدان در بازدید از پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر گردنه اسدآبا در جریان میزان آمادگی این مجموعه امدادرسان قرار گرفت.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، در پی بارش سنگین برف، ضمن حضور در گردنه‌ اسدآباد از پایگاه امداد جمعیت هلال احمر در این گردنه بازدید و اقدامات تیم‌های امداد‌رسانی آن‌ها، در جریان میزان آمادگی و نحوه خدمت‌رسانی به هموطنان را مورد بررسی قرار داد.

 استاندار همدان در این بازدید از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی امدادگران و نجاتگران هلال احمر در امدادرسانی به در راه ماندگان و حادثه دیدگان قدردانی کرد.

 نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان همدان در حال آماده باش کامل قرار دارند و تیم‌های عملیاتی مجهز به تجهیزات زمستانی در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای استان همدان شبانه‌روزی حضور دارند که در صورت نیاز خدمات امدادی ارائه می‌دهند.

 همچنین، برای اسکان موقت در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک در جاده‌های استان همدان مکان‌هایی از قبل با هماهنگی مدیریت بحران و فرمانداران استان پیش‌بینی و آماده شده و پرسنل هلال احمر و امدادگر و نجاتگر در پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به حوادث هستند.

 استاندار همدان همچنین چندین بازدید از مرکز مدیریت راه‌های استان که به صورت تصویری راه‌های مواصلاتی (جاده‌ای) استان را رصد و کنترل می‌کنند، داشت تا از نزدیک در جریان خدمت رسانی به هموطنان و مردم استان در ایام بارش برف سنگین قرار گیرد.

photo_2022-01-22_16-39-27.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی