تاکید استاندار همدان بر ایجاد عدالت در روابط بین کارگر و کارفرما

 169953236.jpg

استاندار همدان تاکید کرد: در روابط بین کارگر و کارفرما عدالت باید اجرا شود به نحوی که شاهد تضییع حقوق کارگر و یا کارفرما در روند فعالیت ها و اقدامات مربوطه نباشیم.

‍به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در چهل و ششمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان همدان افزود: در حوزه تولید رویکرد ما احیای واحدهای راکد و رفع مسائل آنها است.

وی ادامه‌داد: در ارتباط با روابط کار بین اداره کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی، کارفرمایان و کارگران گاهی مشکلاتی پیش می‌آید که باید برای رفع آنها تلاش کرد.

استاندار همدان اظهار داشت: در این راستا امروز ۱۰ مورد از همین مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای آنها راهکار ارائه شد.

به گفته وی برخی از این اختلافات نیازمند اصلاح قوانین و مقررات مربوطه است و در رابطه با اصلاح قوانین، بحث اصلاح روش‌های کاری در استان انجام می‌شود و مواردی که نیازمند اصلاح آیین نامه‌ است در قالب پیشنهاد به وزارتخانه ‌ مرتبط ارائه و اصلاح آن پیگیری می‌شود.

قاسمی فرزاد افزود: سرمایه‌ گذاری‌ های جدید و قابل توجهی در استان از جمله اقداماتی در شرکت شهرک‌ها در حال انجام است.

استاندار همدان گفت: تقاضاهای تاسیس مجموعه‌های تولیدی در استان در حال افزایش است و مجموعه شرکت شهرکها در تلاش است که اراضی لازم را به شهرک‌ها الحاق و یا شهرک‌های جانبی ایجاد کند که بتواند تقاضاهای موجود را پوشش دهد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: رویکرد ما احیای واحدهای راکد و رفع مسائل آنها است و تلاش ما این است که در سطح استان سرمایه‌های بلااستفاده را به چرخه تولید برگردانیم

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی