تدابیر استاندار همدان و امدادرسانی به مردم گرفتار در برف

photo_2022-01-22_16-50-13_1.jpg

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، با توجه به بارش برف و بوران، و وجود کولاک زمینی در‌نقاط مختلف جاده‌ای استان، مردم زیادی در چالش‌های ناشی از بارش برف گرفتار شدند، با درایت و هماهنگی‌های دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با فرماندهی تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان، یگان ارتش برای امداد‌رسانی به مردم گرفتار در برف، نفربرهای زرهی را برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های ارتباطی و کمک به مردم اعزام کرد.

 استاندار همدان در هماهنگی با ارتش، بر اسکان و استقرار مردم در محل‌های امن و مطمئن و نیز تأمین نیازمندی‌های بهداشتی، تغذیه، پوشاک و گرمایش آن‌ها با قوت تاکید کرد.

 در روزهای اخیر بارش برف در مناطق مختلف استان همدان باعث شد تا مشکلاتی برای مردم ایجاد شود. به همین دلیل علاوه بر تلاش‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، با تدابیر استاندار همدان و هماهنگی‌هایی لازم، نیروهای ارتش بلافاصله برای کمک به مردم حاضر و اعزام شدند و توانستند به مردم گرفتار در برف کمک کنند. ارتش با استفاده از نفربرهای زرهی و بستن سیم بُکسل به خودروها، آن‌ها را از مسیر منحرف‌شده، به جاده اصلی بازگرداندند.

 پلیس راه استان همدان با ۱۰۱ تیم در راستای اجرای طرح زمستانی در مسیرهای ارتباطی و محورهای کوهستانی استان حضور دارند. همچنین ۳۴ پایگاه ثابت و سیار تیم راهداری با ۳۱۲ دستگاه خودرو کمک‌دار و ماشین‌آلات برف‌روب و نمک‌پاش و ۵۳۳ نفر نیرو در ۱۶ گردنه و ۴۵ نقطه برفگیر استان همدان مشغول کار و خدمت‌رسانی هستند.

بارشبرف_1.jpg

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی