تشکر و قدردانی رئیس مجلس ایثارگران کشور از استاندار همدان

AG5J1642.JPG

 رئیس مجلس ایثارگران کشور با ارسال پیامی از استاندار همدان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، جلال رحیمی رئیس مجلس ایثارگران کشور، از دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان به خاطر به‌کارگیری و زمینه‌سازی ورود جوانان انقلابی و به‌ویژه استفاده از نیروهای ایثارگران (جانبازان، آزادگان و فرزندان برومند شهدا) و همچنین توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، تشکر و قدردانی کرد.

 در متن این پیام آماده است:《اخبار مسرت‌بخش اقدامات انقلابی و امیدآفرین حضرتعالی موجی از سرور را در میان مردم عزیز و شهیدپرور استان همدان ایجاد نموده است. اقدام عملی آنجناب در به‌ کارگیری و زمینه‌سازی ورود جوانان انقلابی به‌ویژه استفاده از نیروهای ایثارگران (جانبازان، آزادگان و فرزندان برومند شهدا) و همچنین توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، آینده بسیار درخشانی را در پیش‌ روی مردم همدان قرار داده است.
در‌گام دوم انقلاب و در شروع یک حرکت جهادی که زمینه‌ساز ورود جوانان نخبه و نیروهای انقلابی برای رشد و توسعه همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران و نگاه عمیق و شایسته‌سالاری دولت ایران قوی است. به پاس انتخاب و توجه شایسته و ارزشمند شما نسبت به جامعه ایثارگران و خانواده معظم شهدا در پست‌های مدیریتی مراتب تشکر و قدردانی جامعه بزرگ ایثارگران را از آنجناب اعلام می‌داریم.》

 لازم به ذکر است، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان در آغاز مدیریت خود، توجه به ایثارگران جوان استان و به‌کارگیری خانواده جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا را در اولویت کاری خود قرار داد و در راستای منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، ضمن شناسایی جوانان نخبه و انقلابی از ظرفیت و توان آن‌ها در عرصه‌های مدیریتی استان استفاده کرد. در این راستا، «کمیل خواستان» فرزند سردار شهید جعفر خواستان و متولد سال ۱۳۶۵، به عنوان فرماندار جوان شهرستان درگزین، و همچنین «دکتر مصطفی مرادی» متولد ۱۳۶۴ و فرزند شهید نعمت‌الله مرادی از دیگر جوانان استان، به عنوان مدیرکل دفتر مديريت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری به کارگیری شدند.

 

index_2.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی