تقدیر رئیس جمعیت هلال احمر کشور از استاندار همدان

photo_2022-03-26_11-27-49.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر کشور ضمن حضور در استان و دیدار با دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان که با حضور علی‌اصغر شالبافیان حسین‌آبادی، معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، انجام شد، گفت: مجموعه مدیریتی استان همدان در ایام نوروز، آسایش خود را سلب کرده تا بتوانند، آرامش مردم به ویژه مسافران نوروزی را به نحو احسن حفظ کنند که ارزش و قدر این اقدام را فقط خداوند متعال می‌داند.

وی گفت: با توجه به حق آب و گلی که در استان همدان داریم، برای خدا قوت و عرض ارادت به استان آمدیم تا از نزدیک شاهد اقدامات خوب و خدمت‌رسانی مجموعه مدیریتی استان و همکاران‌مان در ایام نوروز باشیم.

وی افزود: آنچه در بازدیدهایی که در همدان قابل توجه بود، همدلی، وفاق و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی استان بود.

کولیوند گفت: پیشنهاد می‌شود، ستاد اجرایی سفر در کشور در طول سال برگزار‌ شود و تنها به ایام نوروز اختصاص نداشته باشد.

وی تصريح کرد: برنامه‌ها و اقدامات ستاد اجرایی سفر در استان همدان نمود بیشتری داشته است.

وی خاطر نشان کرد: موفقیت برنامه‌های ستاد اجرایی سفر در استان، مرهون درایت، مدیریت شایسته و عالی استاندار همدان و همکارانشان در سایر دستگاه‌های اجرایی است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های استان قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: طی بازدیدهای انجام شده از سطح استان، رضایت‌مندی مردم نسبت به خدمات‌رسانی ستاد اجرایی سفر در سطح مطلوب و رضایت بخشی بود.

کولیوند گفت: اقدام ستاد اجرایی سفر‌ در استان همدان مبنی بر ایجاد ایستگاه‌ها و استراحت‌گاه‌ها در ورودی شهر، می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها باشد، بنده این اقدام و نتایج آن را به رئیس جمهور به عنوان یک پیشنهاد ارائه خواهم کرد.

وی تاکید کرد: احداث استراحت‌گاه‌ها و ایستگاه‌ها در ورودی شهر در سطح استان، نقش مهمی در‌کاهش تصادفات و مسائل ترافیک شهری ایفا کرده است.

کولیوند تصریح کرد: طی سفری که به شهرستان تویسرکان داشتم، آمادگی کامل و رضایت‌بخشی در این شهرستان در این ایام، وجود داشت که قابل تقدیر است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی