تقدیر وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از استاندار همدان: عملکرد مدیریت استاندار همدان در ستاد خدمات سفر قابل تقدیر و تشکر است

image_2022_3_28-8_0_7_558_woW.jpg

 سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تلاش‌های دکتر علیرضا‌ قاسمی‌فرزاد استاندار همدان تشکر و قدردانی کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به جهت توجه ویژه استاندار همدان به مسائل میراث فرهنگی و همچنین انجام منظم برنامه‌های ستاد اجرایی سفر از وی تقدیر و تشکر کرد.

 سید عزت‌الله ضرغامی، در این جلسه گفت: با توجه به این‌که همدان، یکی‌ از استان‌های جذب گردشگر، در همه بخش‌ها میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است، مسافران نوروزی زیادی به این استان سفر کرده‌اند.

وی در ادامه گفت: علیرغم فشارهای جدی و حجم گردشگر در ایام نوروز در همدان، تجربه و توجه استاندار همدان در مدیریت امور قابل تقدیر است. که با درایت و برنامه‌ریزی مدیریت رضایت بخشی در این ایام از خود نشان دادند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی