توجه به گردشگری یکی از برنامه‌های عملیاتی در استان همدان است

photo9703710486.jpg

استاندار همدان گفت: با توجه به بحران آب، کشاورزی نمی‌تواند محور توسعه‌ی استان باشد و تأکید می‌کنیم مسیر اقتصادی به سمت گردشگری سوق پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان  در بازدید از غرفه‌ی استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، با اشاره به اینکه همدان امسال حضور پُر رنگ و باکیفیتی در نمایشگاه دارد، گفت: حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران یکی از زمینه‌های جذب گردشگر و رونق این صنعت جذاب است و جانمایی‌ غرفه، غرفه‌آرایی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها به شرط حفظ کیفیت از جمله موضوعات مورد تأکید ما بود که محقق شده است.

photo9703710346.jpg

مقام عالی دولت در استان گفت: همدان در ابتدای مسیر گردشگری قرار دارد و علاوه بر تمرکز بر گردشگری فرهنگی و اقتصادی باید در حوزه فناوری اطلاعات، توجه به علم و فناوری و دانشگاه‌های قدرتمند نیز تمرکز داشته باشیم.

وی افزود: با وجود پزشکان حاذقی که در همدان حضور دارند، گردشگری سلامت در همدان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با توسعه‌ی زیرساخت‌های لازم، زمینه حضور گردشگر سلامت در استان را نیز فراهم کنیم.

photo9703710327.jpg

قاسمی فرزاد تصریح کرد: گردشگر مُبلغ است و باید فرهنگ گردشگرپذیر بودن را در استان تقویت کنیم و باید به دنبال جذب سرمایه‌گذار واقعی در همدان باشیم و در ارائه خدمات و زیرساخت‌ها بیش از پیش تلاش کنیم.

photo9703709337.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی