حضور استاندار و جمعی از مدیران در میز خدمت نماز جمعه شهر همدان

170093209.jpg

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی روز جمعه با حضور در میز خدمت مصلی نماز جمعه به درخواست ها و مطالبات مردم پاسخ دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد روز جمعه در حاشیه برگزاری میز خدمت به خبرنگار ایرنا گفت: کسب رضایتمندی مردم یکی از اهداف بزرگ دولت سیزدهم است که باید در استان برای این منظور تلاش مضاعفی داشته باشیم.

170093210.jpg

وی میز خدمت را فرصتی برای پاسخگویی چهره به چهره و بی واسطه به مطالبات مردم دانست و اظهار داشت: نهم دی ماه روز بصیرت و پیوند امت و ولایت است و به همین مناسبت و یوم الله باشکوه مسوولان استانی با میز خدمت به خدمت مردم آمده اند تا پاسخگوی مطالبات آنها باشند.

استاندار همدان افزود: مردم همدان مانند دفاع مقدس با همدلی در دفاع از نظام در همه عرصه ها حاضر و شایسته بهترین خدمات هستند.

170093208.jpg

قاسمی فرزاد تصریح کرد: میز خدمت باعث دیدار چهره به چهره، پاسخگویی بی واسطه و دسترسی آسان اقشار مختلف مردم به مسوولان شده و موجب تسریع در رفع مشکلات و گره گشایی از مشکلات مردم می شود.

وی با اشاره به اینکه به تاسی از ریاست جمهور ما هم باید در میان مردم حضور داشته باشیم اظهار داشت: تلاش مجموعه مدیران استان خدمت جهادی برای تسریع در خدمت رسانی به مردم است و از همه ظرفیت ها و توان خود برای تحقق شعارهای دولت بهره خواهیم گرفت.

6f827e58-f9a8-4800-8487-48b0c2bf89a2.jpg

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی