خبر خوش استاندار همدان برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن

1e6202c2-e934-43e5-a653-6ade4e1ec01c.jpg

استاندار همدان از تامین ۱۴۰ هکتار زمین برای ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن همدان خبر داد و گفت: این زمین از اراضی استانداری همدان برای نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه نهضت ملی مسکن همدان با اشاره به تحویل رایگان زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در اراضی جدید اظهار داشت: با تامین ۱۴۰ هکتار زمین جدید، اولین گام برای نهضت ملی مسکن مردم همدان برداشته شد.

وی گفت: تمام نکات فنی، تخصصی، فضای آموزشی، فضای درمانی و تامین سرانه فضای سبز شهرک جدید توسط کارشناسان مربوطه لحاظ شده است.

استاندار همدان جانمایی این طرح را حوالی فرودگاه و اراضی باغ میوه اعلام کرد و ادامه داد: با توجه با نزدیکی این شهرک به همدان، زیرساخت‌های آن به سهولت و با سرعت اجرا خواهد شد.

قاسمی‌فرزاد افزود: با توجه به توانمندی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از رئیس این بنیاد دعوت شد تا طی بازدیدی، موافقت‌های لازم برای ساخت واحدهای جدید در شهر همدان را انجام دهند.

وی اظهار داشت: در طول چهار دهه، هیچ پهنه‌ای به شهر همدان اضافه نشده بود که این باعث بالا رفتن تراکم جمعیت و روند افزایشی قیمت زمین و مسکن شد.

استاندار همدان افزود: بازنگری در طرح جامع شهری همدان ضرورت داشت که بعد از ۶ سال صورت گرفت.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه در بازنگری طرح جامع شهری همدان ۲ هزار هکتار به محدوده شهر اضافه شد افزود: البته ما به همین میزان بسنده نمی‌کنیم چون تأمین مسکن برای سایر متفاضیان در دستور کار قرار دارد و شرکت‌هایی با فناوری بالا قرار است در شهرک جدید اکباتان ورود کنند و به سرعت ساخت و ساز را شروع کنند.

4ea74c20-517f-47c8-98ef-6cbbb9f95f92.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی