دعوت استاندار همدان از رئیس جمهور برای سفر به استان

photo_2022-02-05_08-25-23.jpg

دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در سفر خود به پایتخت، ضمن حضور در جلسه‌ی دیدار با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس محترم جمهور با مجمع نمایندگان همدان، ایلام، کرمانشاه و کردستان، به تشریح اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش‌رو برای توسعه و آبادانی استان پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، استاندار همدان در این جلسه، پیش از ارائه گزارش خود، نخست از دکتر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، برای سفر و حضور در استان همدان دعوت کرد و سپس مهمترین پروژه‌های استان همدان را تشریح و آخرین وضعیت آن‌ها را طی گزارشی مفصل ارائه کرد‌.

قاسمی‌فرزاد، در این جلسه، سپس به شرح پروژه‌های اقتصادی، عمرانی، حوزه راه‌های مواصلاتی، بخش‌های ارتباطی و مخابراتی طرح و مورد بررسی قرار داد.

وی در ادامه به تخصیص اعتبار این طرح‌های کلان پرداخت و خواستار شد تا در سفر رئیس محترم جمهور به استان همدان، در دستور قرار گیرند. همچنین آقای قاسمی‌قرزاد از ۱۶۰ پروژه در حوزه تولید و اشتغال یاد کرد و گفت که در سفر رئیس جمهور به استان، به آن‌ها رسیدگی و مشخصات آن‌ها ارائه خواهد شد.

در بخش دیگری از سخنان و گزارش استاندار همدان، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات دولت در حوزه سلامت، حضور مقتدرانه و پیگیری مسائل جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاست‌ خارجی، سیاست‌داخلی و به ویژه سفرهای استانی که باعث احیا و بازسازی اعتماد عمومی و سرمایه‌ اجتماعی شده است، در این جلسه، به اهم مشکلات استان در تمامی حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی پرداخته شد.

از مسائل مهمی که نماینده عالی دولت در استان، در این جلسه به شرح مشکلات و موانع آن‌ها پرداخت، مسئله آب، به ویژه آب شُرب همدان، آب کشاورزی، وضعیت راه‌ها و زیرساخت‌های راه‌آهن بود.

در گزارش استاندار همدان، به طور ویژه بر حل مشکلات و موانع پروژه انتقال آب از سد تالوار به همدان تاکید داشت و با اشاره به اینکه ما در حال حاضر، به ۱۵۰۰ لیتر بر ثانیه، آب نیازمندیم در حالی که تا کنون توانسته‌ایم فقط ۱۳۰۰ لیتر از این مقدار را با تحمل سختی‌های بسیار تامین و تهیه کنیم.

وی در ادامه افزود، این شرایط در تابستان به دلیل از بین رفتن برخی از آب‌های مقطعی، موسمی و دیگر مسائلی که با آن دست‌ به گریبان هستیم، ما را دچار وضعیت دشوارتر و سخت‌‌تری خواهد کرد، لذا به نتیجه رساندن این پروژه مهم، توجه مسئولان و مقامات عالی کشوری را می‌طلبد.

 در این جلسه که صبح امروز برگزار شد، رئیس مجمع نمایندگان استان همدان، ضمن تقدیر و تشکر از رئیس جمهور به خاطر حُسن انتخاب و انتصاب شایسته دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد به عنوان استاندار همدان، به بیان دیدگاه‌ها، مسائل، مشکلات و مطالبات ملی و استانی پرداخت و پس از آنان نیز استانداران این چهار استان در سخنانی به تشریح اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو برای توسعه و آبادانی استان‌های تحت مدیریت خود پرداختند.

photo_2022-02-05_08-25-01.jpgphoto_2022-02-05_08-25-15.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی