علیرضا قاسمی فرزاد مطرح کرد: برپایی《میز خدمت》ماهی یک‌بار در شهرستان‌ها

photo_2022-02-19_11-55-16_1.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، ضمن حضور در برنامه برپایی میز خدمت در نماز جمعه همدان، در‌گفت‌وگو با صدا و سیمای مرکز همدان، گفت: برای تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم، میز خدمت، در شهرستان‌های دهگانه نیز برگزار خواهد شد.

استاندار همدان گفت: حضور در در ادامه حرکت و سیاست دولت سیزدهم، میز خدمت را در مصلی نماز جمعه آوردیم تا از نزدیک با مردم در ارتباط باشیم.

وی افزود: مدیرانِ دستگاه‌های اجرایی به دلیل مشغله و گرفتاری‌های زیادی که دارند، ممکن است مردم برای مراجعه به آن‌ها با موانع رو‌به‌رو بشوند، از این طریق راحت‌تر و بدون تشریفات با آن‌ها ارتباط برقرار خواهند کرد.

قاسمی‌فرزاد گفت: میز خدمت با این هدف برگزار شد تا مردم و نمازگزاران محترم، پس از نماز جماعت، مشکل و مسائل خود با هر یک از دستگاه‌های اجرایی را با مدیران مربوطه در میان گذاشته و مدیران نیز بلافاصله آن‌ها را پیگیری و حل و فصل کنند.

وی تصریح کرد: کسانی که نتوانستند مسئله و مشکل خود را در این برنامه حل و فصل کنند، بعدا با هماهنگی مدیر دستگاه اجرایی به صورت حضوری به اداره مربوطه رفته و مشکل خود را پیگیری و به نتیجه می‌رسانند.

استاندار همدان افزود: مجموعه بازرسی استانداری نیز در محل برگزاری میز خدمت حضور دارند و درخواست‌هایی را که توسط مردم ارائه می‌شود، ثبت و ضبط کرده، تا در وقت مقتضی به آن‌ها رسیدگی شود.

وی با اشاره به نحوه تداوم میز خدمت گفت: طی برنامه‌ریزی که صورت گرفته، میز خدمت را حداقل ماهی یک‌بار به صورت مستمر و منظم در نماز جمعه شهرستان‌های دهگانه استان برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: پیش از شیوع گسترده ویروس کرونا، هر جمعه در شهرستان‌های استان حضور یافته و ضمن حضور در نماز جمعه و دیدارهای مردمی در آن شهرستان، از واحدهای تولیدی و دستگاه‌های اجرایی بازدید به عمل می‌آمد.

photo_2022-02-19_11-55-23_1.jpgphoto_2022-02-19_11-55-19_1.jpg

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی