لزوم تدوین سند بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی استان همدان

photo9907523959.jpg

استاندار همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی با الگو قرار دادن ۱۰ مسئله‌ی اصلی و مسائل تخصصی حوزه فعالیت خود، سند بهره‌وری تدوین کنند و میزان بهره‌وری را افزایش دهند.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در شورای راهبری توسعه مدیریت استان، گفت: طرح شناسایی مسائل مهم استان در ۱۸ حوزه انجام شده که حوزه‌های آب و کشاورزی، محیط‌زیست، انرژی، گردشگری و حمل‌ونقل به عنوان اولویت‌های اصلی استان تعیین گردیده است.

مقام عالی دولت در استان گفت: در این حوزه‌های اصلی ۱۶۰ مسئله مشخص شده که پس از بررسی‌های کارشناسی ۱۰ مسئله اول اولویت‌بندی‌ شد.

وی افزود: ناترازی در مصرف آب، الگوی کشت نامناسب، سیستم حمل‌ونقل نامناسب درون و برون‌شهری، استفاده نامناسب از ظرفیت‌های گردشگری، ناترازی در مصارف انرژی، پایین بودن فرصت‌های شغلی، ناکارآمدی نظام آموزشی، افزایش مخاطرات زیست‌محیطی، کاهش نسبت جمعیت جوان و افزایش حاشیه‌نشینی مسائل مهمی بود که احصاء شد.

استاندار همدان گفت: در تدوین سند بهره‌وری استان نقاط موجود و نقاط مطلوب تعیین و در بازه‌های مختلف ماهانه‌، سه‌ماهه‌، شش‌ماهه و سالانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی که میزان بهره‌وری را افزایش دهند، تقدیر خواهند شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی