مديرکل روابط عمومي استانداري همدان: برگزاري هرگونه آيين و تجمع در روزهاي پاياني سال ممنوع است

مديرکل روابط عمومي استانداري و رييس کميته اطلاع رساني ستاد مقابله با کرونا استان همدان گفت: برگزاري هرگونه آيين و برنامه تجمع در روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال با هدف پيشگيري از شيوع ويروس کرونا در سطح استان ممنوع است.

اسدالله‌رباني مهر، مشاور استاندار و مديرکل روابط عمومي استانداري همدان: با توجه به شرايط خاص کشور به لحاظ همه گيري ويروس و ضرورت توجه بيش از پيش به اجراي پروتکل هاي بهداشتي، برگزاري هرگونه برنامه جشن و عزا در روزهاي پاياني سال(به خصوص چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال) ممنوع است و انتظار داريم خانواده ها به جد از هر حضور در تجمع و دورهمي دراين ايام پرهيز کنند.

وي اظهار داشت: رعايت پروتکل هاي بهداشتي، پرهيز از برگزاري و حضور در دورهمي و تجمعات و استفاده از ماسک اقدامات موثر براي کنترل همه گيري ويروس کرونا و کاهش شمار مبتلايان به بيماري کوويد 19 است لذا از عموم مردم استان همدان انتظار داريم در راستاي کمک به بهبود شرايط و کاهش ورودي بيمارستان ها در شرايطي که امکان بروز پيک چهارم همه گيري ويروس وجود دارد، با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي، کمک حال کادر درمان براي ريشه کني کرونا باشند.

رييس کميته اطلاع رساني ستاد مقابله با کرونا استان همدان افزود: همراهي موثر مردم فهيم استان همدان در اجراي دستورالعمل هاي بهداشتي موجب بهبود شرايط استان نسبت به بسياري از استان هاي کشور شده، اما بايد بدانيم که اين شرايط شکننده است و تداوم و بهبود شرايط بستگي به ميزان رعايت پروتک هاي بهداشتي دارد.

مديرکل روابط عمومي استانداري همدان تصريح کرد: برهمين اساس برگزاري هر گونه برنامه و تجمع در روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال با هر عنوان و نامي مي‌تواند زمينه گسترش ويروس و افزايش آمار ابتلا به کرونا در استان را فراهم و شرايط را براي کادر بهداشت و درمان دشوار کند.

رباني مهر با تاکيد بر اينکه برگزاري هرگونه تجمع در روزهاي پاياني سال در سطح استان همدان ممنوع است، افزود: تصميم گيري براي اعمال اين محدوديت در راستاي حفظ بهداشت و سلامت عمومي جامعه و تامين رفاه و آسايش مردم و کارکنان خدوم و ايثارگر بخش بهداشت و درمان استان اتخاذ شده است.

درهمين ارتباط، رئيس اوقاف و امور خيريه ناحيه 2 همدان نيز چندي پيش در گفت وگو با خبرنگار ايرنا از تعطيلي آرامستان‌ اين شهر در روزهاي پنجشنبه و جمعه آخر سال خبر داد و افزود: اين تعطيلي براي جلوگيري از انتشار ويروس کرونا است و انتظار مي رود مردم در اين روزها از حضور در «باغ بهشت» پرهيز کنند.

به گفته «علي قبادي»، با توجه به تصميم ستاد مقابله با کرونا و ضرورت پيشگيري از هرگونه تجمع، تمام مسيرهاي دسترسي به آرامستان شهر همدان در اين 2 روز مسدود مي‌شود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی