معاون رییس جمهور: ۲۰۰ نیروی جوان در پست‌های عالی کشور به کار گرفته شدند

169874204_1.jpg

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با روی کارآمدن دولت سیزدهم حدود ۲۰۰ نفر از کسانی که بعد از انقلاب به دنیا آمدند در پست های عالی کشور به کار گرفته شده که این حرکت رو به جلو بیانگر اعتماد و اعتقاد به جوان ها است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، میثم لطیفی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان افزود: در دولت مردمی سیزدهم اتفاق های مبارکی رخ داده که مهمترین آن تغییر در رویکرد و نگاه دولت است.

وی با یادآوری اینکه در گذشته کشور و دولت با حلقه ای از مسئولان خسته، نشسته و بسته مواجه بود اظهار داشت: حلقه ای که پست های مدیریتی تنها بین آنها توزیع می شد و اراده ای برای تحول نبود.

لطیفی ادامه داد: اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم، آیت الله رییسی در گام نخست سفر استانی خود را از پنجم شهریور سال گذشته آغاز و به طور متوسط در یکسال گذشته هر هفته به یک استان سفر کرد که این یک رکورد تاریخی است.

وی تصریح کرد: برخی با نقد سفرهای استانی رییس جمهور عنوان می کنند که باید از مرکز کشور مدیریت را انجام داد که باید به این افراد ضرب المثل "شنیدن،کی بود مانند دیدن" را عنوان کرد.

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار داشت: بنابراین دولت از ابتدا فعالیت خود را با حضور میدانی در بین مردم شروع کرد و با تغییر در مدیریت ها، استفاده از نیروهای جوان انقلابی، متخصص، متعهد و با انگیزه این حلقه مدیریت باز شد.

لطیفی تاکید کرد: دولت قبل در کشور با وجود جوانان متخصص و متعهد اما از نیروهای پیر استفاده و سن بازنشستگی مدیران افزایش یافت اما در دولت جدید با تغییر این نگاه قبیله سالاری که خط مشی رهبر معظم انقلاب است به جوانان انقلابی میدان داده شد و با فراهم کردن فرصت خدمت برای جوانان، امیدها بیشتر شد.

معاون رییس‌ جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: دولت سیزدهم نگاهش عدالت محوری و توزیع عادلانه خدمات است چراکه علت بروز مشکلات کنونی دوری از عدالت در توزیع امکانات و خدمات است. 

وی افزود: ابتدای فعالیت دولت سیزدهم سه هزار همت طرح نیمه تمام از دولت قبل باقی مانده بود که دولت با آغاز نکردن طرحی جدید، تکمیل آنها به ویژه طرحی نظیر آبرسانی به همدان با ۱۷ سال معطلی را در دستور و اولویت قرار داد.

لطیفی ادامه داد: در بخش سلامت نیز کارهای بزرگی در کشور انجام شده به گونه ای که در آغاز به کار دولت روزانه ۷۰۰ خانواده عزادار می شدند اما این رقم به کمترین میزان رسیده است.

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار داشت: میزان واکسیناسیون علیه کرونا در این دولت نسبت به دولت گذشته قابل مقایسه نیست همچنین نسبت به تولید واکسن بومی و صادرات آن نیز اقدام شده است که این توفیق از برکت دل بریدن از دیگران، تکیه به توان داخلی و نصب العین قرار دادن شعار امام راحل مبنی بر "ما می توانیم" است.

وی با بیان اینکه همه افراد کشور در دولت سیزدهم زیر پوشش بیمه پایه قرار گرفتند یادآوری کرد: ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی برای واردات دارو اختصاص یافت اما عده ای داروی یارانه ای را از داروخانه خریداری  و به کشورهای همسایه قاچاق می کردند.

وی تصریح کرد: رییس جمهور دولت سیزدهم با تاکید به بیمه شدن همه افراد زمینه را برای عرضه دارو با قیمت بیمه ای به بیماران نیازمند فراهم کرد.

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور افزود: طبق گزارش وزیر بهداشت ۹۸ درصد نسخه ها به صورت الکترونیک شده است و به صورت شبکه ای تجویز دارو صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه سیاست خارجی تفکر دولت قبلی توجه و حرکت به سمت غرب بود و عنوان می شد که با کدخدا ببندیم کارها حل می شود در حالیکه باید با خدا کارها را بست.

لطیفی افزود: نگاه دولت سیزدهم ارتباط با کشورهای همسایه است که با سفر به این کشورها فرصت هایی مهیا شد که بتوان رضایت و طعم شیرین خدمت را به مردم کشور بچشانیم.

میثم لطیفی  معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور صبح امروز همزمان با هفته دولت با حضور در باغ بهشت همدان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

حضور در میز ارتباطات در محل سازمان مدیریت استان، جلسه با استاندار و معاونان، حضور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه از جمله برنامه های معاون رییس جمهور در سفر یک روزه به شهر همدان بود. 

169874209.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی