همزمان با اولین روز از دهه فجر؛ چهار طرح اقتصادی در شهرستان بهار به بهره برداری رسید

170155739.jpg

چهار طرح اقتصادی همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار همدان در شهرستان بهار به بهره برداری رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، این طرحها شامل سردخانه بالای صفر، مرحله دوم تولید گل و گیاه و واحد تولید لوله پلیمر (تولید کننده انواع پروفیل درب و پنجره) و واحد تولیدی انواع لوله و پروفیل است.

ساخت سردخانه بالای صفر بهار از سال ۱۳۹۸ آغاز شده و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار و ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای آن هزینه شده است.

ظرفیت این سردخانه که از سیستم آمونیاکی استفاده می کند چهار هزار تن در سال ظرفیت دارد و برای ۶ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

170155590.jpg

گلخانه تولید گل و گیاهان زینتی روستای دهنجرد شهرستان بهار نیز که ساخت آن از سال ۱۳۹۸ آغاز شده با حدود ۲۵۲ میلیارد ریال اعتبار از منابع سرمایه‌گذاری، تسهیلات و آورده متقاضی به بهره برداری رسید.

این گلخانه با تولید ۴۸۰هزار شاخه گل در سال و اشتغال هشت نفر در مساحت هفت هزار و ۶۰۰متر مربع و کشت هیدروپونیک و بهره‌وری مصرف آب و مصرف کودنباتی فعالیت خود را آغاز کرد.

واحد تولید لوله پلیمر نیز از دیگر طرحهای بهره برداری شده اولین روز دهه فجر در شهرستان بهار است.

ساخت این واحد تولیدی در شهرک صنعتی بهاران در سال گذشته آغاز شد و ۴۵ میلیارد تومان اعتبار و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای آن هزینه شد.

ظرفیت این واحد تولیدی ۲ هزار تن در سال است و برای ۳۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

شرکت بهاران (تولید کننده انواع لوله و پروفیل) نیز با ۳۸میلیارد تومان و ظرفیت تولید ۱۰هزار تُن پروفیل کم کربن، ۱۰هزار تُن ورق کرکره‌ای، ۲هزارتُن رابیس در سال و اشتغالزایی برای ۱۵ نفر به‌ بهره‌برداری رسید.

استاندار همدان در آیین افتتاح شرکت مهر پلیمر الوند با بیان اینکه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم با تمام توان از تولیدکنندگان حمایت می‌کند تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان برای احیای واحدهای تولیدی راکد تلاش کنند.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: فعالان اقتصادی در شرایط سخت کنونی، کارزار اقتصادی را رها نکرده و همیشه در حال تلاش و فعالیت هستند.

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی