وزیر کشور: ظرفیت‌های هیأت اندیشه‌ورز در کنار هم معجزه می‌کند

photo6146391942.jpg

وزیر کشور گفت: از استاندار محترم برای تشکیل هیأت‌ اندیشه‌ورز و توجه ویژه به این ظرفیت بزرگ، تشکر می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست صمیمی با اعضای شورای مرکزی هیأت اندیشه‌ورز استان همدان با اشاره به اینکه تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بوده، گفت: کمیسیون‌های هیأت اندیشه‌ورز باید با دقت نظر و مطالعه‌ی عمیق در مورد موضوعات مهم، بحث و تبادل نظر کنند و نقاط تاریک مسائل را کاوش کرده تا به نتیجه برسند. 

وحیدی عنوان کرد: مهمترین مسئله‌ی جوانان برای یافتن ایده‌های عملیاتی، پژوهش‌های میدانی، مطالعات و استفاده از تجربیات گذشته است.

وزبر کشور گفت: مسئولیت مهم گروه‌های اندیشه‌ورز کنکاش در عمق موضوع، یافتن سوالات و پاسخگویی به آنهاست و آنچه مهم است؛ ایده‌های‌ ناب و بکر است که می‌تواند ظرفیت‌ها را تجمیع کند و این موضوع آغازکننده‌ی یک تحول‌آفرینی بزرگ است.

وی افزود: اندیشه‌ورزی تحرک‌بخش فکر و عقلانیت جامعه است و  عامل بازدارنده‌ی آسیب‌های اجتماعی است.

وحیدی تاکید کرد: اگر جریان‌سازی فکر و اندیشه ایجاد شود، جامعه در برابر آسیب‌های اجتماعی و هدررفت عمر و اندیشه بیمه می‌شود و عقلانیت اجرا می‌گردد.

وزیر کشور درمورد گروهگ منافیق در دهه شصت، گفت: منافقین بزرگترین آسیب را به جوانان زدند و آنها را از تعقل و تفکر بازداشتند.

وحیدی ضمن بیان فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) ، گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)؛ تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز یک نهادسازی بزرگ است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی