پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان به مناسبت حماسه ۹ دی

photo_2021-12-29_20-28-49.jpg

 به گزارش روابط عمومی استانداری؛ آیت‌الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان و دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی‌ماه، پیام مشترکی صادر کردند.

متن پیام به این شرح است:

*بسم الله الرحمن الرحیم*

نهم دی ماه ۱۳۸۸ مظهر نفوذ ناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت، زمان‌شناسی و عزتمندی آحاد ملت شریف ایران اسلامی بود. نمايش بصيرت و هوشياری ملت در اين حماسه، چنان تجلی يافت که مقام معظم رهبری در اين باره فرمودند: «امتياز نظام ما اين است كه متعلق به مردم است. آن افرادی كه با همه وجود نظام جمهوری اسلامی را و اسلام و اين پرچم برافراشته را در اين كشور نگه داشته‌اند، در درجه اول خود مردمند و دشمنان ما بايد اين را بفهمند.»
خلق حماسه نهم دی، یادآور حضور آگاهانه مردم ایران اسلامی در بيعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است که خط بطلانی بر همه توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشیدند و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند.
درایت و مدیریت مقام معظم رهبری در آن برهه حساس، سبب شد تا جامعه گرفتار دسيسه‌های دشمنان نشود و بتواند راه خود را ادامه دهد. اين روز بزرگ به عنوان حماسه ميليونی مردم، در تاريخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط خواهد ماند.
*والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته*

حبیب‌الله شعبانی موثقی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان

علیرضا قاسمی‌فرزاد
استاندار همدان

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی