پیام مشترک امام‌جمعه و استاندار همدان به مناسبت حضور پرشور و حماسی مردم در یوم‌الله 22 بهمن

index_4.jpg

نماینده ولی فقیه در استان  و استاندار همدان با صدور پیامی از حضور حماسی و با شکوه مردم استان همدان درگرامی‌داشت یوم الله 22بهمن قدردانی کردند.

متن این پیام مشترک به شرح ذیل می‌باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ الْفَجْرِ وَ لَیَالٍ عَشرٍ وَ الشفْع وَ الْوَتْرِ وَ الَّیْلِ إِذَا یَسرِ هَلْ فى ذَلِک قَسمٌ لِّذِى حِجْرٍ

۲۲ بهمن تداعی کننده نصرت خداوند بر مردم شریف ایران زمین است. روزی بزرگ‌ که در سایه رهبری های پیامبر گونه امام راحل عظیم الشان و حضور مردم وفادار و مومن در صحنه، رژیم منحوس و سرسپرده پهلوی به زباله دان تاریخ پیوست .
مردم ایران اسلامی در سالگرد این یوم الله بزرگ بار دیگر اوج وفاداری خود را به آرمان های امام و شهدا به منصه ظهور رساندند و با حضوری معنا دار علی‌رغم محدودیت های بوجود آمده به سبب بیماری کرونا و تبلیغات مسموم جریان های معاند و نفاق نشان دادند که بر سر پیمان خود با صلابت ایستاده اند.
در این میام مردم شریف و انقلابی درالمجاهدین همدان که همواره در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی پیشگام و ثابت قدم بوده اند، همگام با مردم سرافراز در جای جای ایران اسلامی، این بار نیز برگ زرین دیگری بر صفحات افتخارات خود در دفاع از انقلاب اسلامی افزودند. .
این انقلابِ خدایی ، به فضل الهی ، رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و حضور مردم غیور و بصیر ، علی‌رغم دشمنی های کینه توزانه استکبار جهانی و ایادی ٱن ، با صلابت و توفنده مسیر پر افتخار خود را طی می نماید تا راه خود را که حاصل خون هزاران شهید گرانقدر و فداکاری ایثارگران و آزادگان سرافراز است را به انقلاب جهانی حضرت بقیه الله ( عج) متصل نماید، انشاالله.
بی شک هیچ زبانی توان شکر این نعمت الهی و قدردانی از ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی عزیز به ویژه مردم انقلابی و شهید پرور استان همدان را ندارد، اما از سر وظیفه قدردان این حضور پر شکوه هستیم و توفیقات روزافزون مردم شریف را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نمائیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
حبیب الله شعبانی
نماینده ولی فقیه در استان

علیرضا قاسمی فرزاد
استاندار همدان

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی