پیام مشترک امام‌جمعه و استاندار همدان به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن

photo_2022-02-10_17-45-52.jpg

امام‌جمعه همدان و استاندار همدان در پیامی مشترک از آحاد مردم همیشه در صحنه همدان به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن و شرکت پرشور در راهپیمایی دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، حضرت آیت‌ا... شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان و دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با صدور پیامی مشترک از آحاد مردم همدان، دارالمومنین و دارلمجاهدین، برای حضور گسترده، باعظمت و پرشور در یوم‌الله 22 بهمن، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زدن ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی دعوت کردند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

۲۲ بهمن سال‌روز رسیدن به استقلال و آزادی ملّت بزرگ ایران، یادآور قیامِ تاریخی مردم به رهبری امام عظیم‌الشان رحمت‌الله علیه، در برابر نظام ستم‌شاهی و استبداد جهانی است؛ روزی که مظهر اقتدار و عزم ملی، نمادی از وفاق، وحدت، همدلی و همراهی مردم برای حفظ استقلال، آزادی، سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی است.

اینک در چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهدای انقلاب، ۸سال دفاع مقدس و مدافعان حرم به‌ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و حبیب‌ دل‌ها حاج حسین همدانی را گرامی می‌داریم. بار دیگر به فضل الهی با حضور حماسی مردم ولایتمدار، انقلابی، جهادگر و مؤمن استان همدان، اقتدار، عظمت ملت و نظام اسلامی را علیه نظام سلطه جهانی به نمایش خواهیم گذاشت و با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می‌نماییم و به شکرانه تداوم حرکت متعالی نظام اسلامی به رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خیل عظیم مردم مسلمان و آرمان‌خواه استان در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی شرکت، و ضربه‌‌ی کوبنده‌ای بر نقشه‌ها و سیاست‌های دشمنان وارد خواهیم کرد. وعده ما جمعه ۲۲ بهمن ساعت ۹ صبح امام‌زاده عبدالله (ع).

حبیب‌الله شعبانی موثقی
نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه همدان
علیرضا قاسمی‌فرزاد
استاندار همدان

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی