یک‌هزار و ۱۶۳ مصوبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان

photo10302259352_1.jpg

استاندار همدان گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال‌جاری یک‌هزار و ۱۶۳ مورد مصوب شده است که بیش از ۸۰ درصد اجرایی شده و در تلاش هستیم باقی موارد نیز اجرا شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان،علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان روز سه شنبه در پایان چهل‌وششمین جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیمای مرکز همدان، گفت: در این جلسه مقرر شد بدهی مالیاتی دو شرکت بزرگ استان در حوزه صنعت، معدن و تجارت به مدت ۳۶ ماه تقسیط شود و اگر اقساط آنها به طور منظم پرداخت شود، در پایان طبق ضوابط و مقررات جرایم آنها مورد بخشودگی قرار گیرد.

مقام عالی دولت در استان گفت :دو واحد مرغداری نیز با پرداخت ۱۰ درصد از اصل بدهی بانکی و سود و متفرعات آن، باقی مانده نیز به مدت یکسال امهال شود.

وی افزود: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مساعدت‌های بسیار خوبی با تولیدکنندگان از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام شده که قابل تقدیر است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی