۳۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز استان همدان مصوب شد

 170091795.jpg

استاندار همدان با اشاره به اینکه ۱۲۹ نقطه حادثه خیز در استان شناسایی شده است ، گفت: رقمی افزون بر سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر مردادماه امسال رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان برای رفع این نقاط مصوب شد که با اختصاص آن شاهد ایمن سازی و کاهش محسوس تصادفات در استان خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در هفتمین جلسه شورای راهبری تصادفات استان با حضور وبیناری فرمانداران، به اهتمام دولت مردمی سیزدهم در مقوله تلاش در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: دولت سیزدهم نسبت به مساله تصادفات پای کار است و به صفر رسیدن خسارت های جانی و مالی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در مجموع افزون بر ۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر رییس جمهور برای حوزه راه و شهرسازی استان همدان مصوب شده است، گفت: کل این میزان اعتبار باید ظرف سه سال و تا پایان سال ۱۴۰۲ جذب شود.

وی یادآور شد: البته افزایش و تصویب این مبلغ با رایزنی های فراوان از سوی مجموعه استان و توجه ویژه دولت بوده که تاکنون هم یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار به استان اختصاص یافته است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه کنار گذر غربی همدان، به اسم سید جمال الدین اسدآبادی نام‌گذاری‌ می‌شود ، گفت: افتتاح این کنار گذر با سرعت عمل و مساعدت سایر دستگاه‌ها، همزمان با سوم خرداد پیش بینی می شود.

قاسمی فرزاد گفت: با توجه به سیاست کلان دولت برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، احداث شهر جدید با معابر فرعی ۱۲ متر، خیابان‌های ۳۰ متری و بلوار های شریانی ۷۰ متری که بر اساس نیازهای سال‌های آینده دیده شده در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: جاده غارعلیصدر حدفاصل بلوار نجفی تا گل تپه از مسیرهای حادثه خیز است که ایمن سازی و چهار بانده کردن این محور رویکرد اصلی مدیران استان است.

استاندار همدان، آموزش و فرهنگ سازی را ۲ راهکار مهم در کاهش حوادث رانندگی برشمرد و گفت: برهمین اساس دوره های آموزش همگانی فراگیر برای تمام کارکنان دولت در راستای کاهش تصادفات ایام پایانی سال و نوروز پیش بینی شود.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه پل ها و معابر شهری در دست اقدام شهرداری به سرعت افتتاح شود، بر جلوگیری از تردد کامیون ها در محور بیجار علیصدر، پیگیری احداث پاسگاه سوباشی، رفع ۱۷ نقطه حادثه خیز در شهرستان رزن تاکید کرد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی