مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان مطرح کرد: پیش‌قراولان سپاهِ جهاد تبیین، روابط عمومی‌‌ها هستند

image_2022_4_12-14_15_7_355_kFx.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، دکتر مازیار عبدی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل، استانداری همدان، در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان، گفت: پیش‌قراولان سپاهِ جهاد تبیین، روابط عمومی‌‌ها هستند.

وی از اهمیت روابط عمومی‌ها در جهادتبیین خبر داد و گفت: اگر روابط عمومی‌ها از عهده جریان‌سازی و گفتمان سازی بر نیایند، روابط عمومی استان قافیه را در عصر رسانه واگذار کرده است.

وی در ادامه افزود: روابط عمومی حلقه واسط سازمان و مردم هستند و وظیفه دوسویه کردن ارتباط را دارند.

عبدی با بیان اینکه اهمیت کار ما دوچندان شده، تصریح کرد: ما زبان و دهان مجموعه سازمانی و از طرفی چشم و گوش آن، هستیم.

وی ادامه داد: پیش‌قراولان جهاد تبیین، مجموعه روابط عمومی‌ها هستند و اگر بناست ما مانع سیاه‌نمایی و تحریف شویم، ضرورت دارد یک دگردیسی و پوست اندازی در رویه روابط عمومی‌ها، شکل بگیرد. مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که ما به سمت اتحاد و انسجام پیش برویم و اگر جزیره‌ای فعالیت کنیم، برد و هم‌افزایی ما کوتاه‌تر خواهد شد.

عبدی تاکید کرد: در روزگاری که هرکس با یک تلفن همراه، یک رسانه و بیان خلاق دارد ما نمی‌توانیم به چارچوب‌های سنتی اکتفا کنیم و باید به سمت دوسویه کردن ارتباط برویم. اگر روابط عمومی‌ها از عهده جریان‌سازی و گفتمان سازی بر نیایند، روابط عمومی استان قافیه را در عصر رسانه واگذار کرده است.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح اخبار، گفت: صاحب روایت اول بودن یعنی دست اول را در رسانه داشتن و روابط عمومی‌ها می‌توانند صاحب روایت اول باشند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان، اظهار کرد: روابط عمومی در سازمان‌ها حکم کسی را دارند که بناست برای سازمان، امضا تعیین کند بنابراین خودش باید تشخص داشته باشد.

عبدی در پایان، مطرح کرد: مدیریت ارشد استان نگاه روزآمد و خوبی نسبت به اطلاع رسانی و موضوع رسانه دارد.

image_2022_4_12-14_15_8_612_Emv.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی