پیام تبریک امام جمعه و فرماندار شهرستان بهار به مناسبت روز دانشجو 1402

حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه و دکتر مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار با صدور پیامی ۱۶ آذر ماه روز دانشجو را به تمام دانشجویان ایران اسلامی به خصوص دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور، صنایع غذایی و آزاد اسلامی در این شهرستان را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار متن #پیام به شرح زیر است:

شانزدهم آذر نقطه عطفی در جنبش دانشجویی است و می‌توان گفت دانشجویان مظهر بیداری و دانشگاه نماد آگاهی‌رسانی و مبداء تحولات است.

رشد و توسعه همه جانبه و پایدار کشور، استان همدان و شهرستان بهار و پی‌ریزی اقتصاد دانش‌بنیان و تقویت پایه‌های زندگی سعادت بخش برای همه ایرانیان، در گرو استمرار مجاهدت های دانشگاهیان و دانشجویان است.

همچنین باید با تبیین اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت زمینه های ارتقای شاخص‌های علمی، پژوهشی، نوآوری و فناوری دانشجویان در حال تحصیل در شهرستان بهار را ترسیم کرد.

قطعا دستیابی و تحقق آرمان‌های متعالی نظام آموزش عالی کشور و احیای تمدن عظیم اسلامی، حضور سازنده، فعال و پیشرو در میان ملت‌ها در گرو پیشرفت همه‌جانبه در علم، پژوهش و فناوری است که دانشجویان با درکی هوشمندانه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود توانسته‌اند گام‌های مناسبی بردارند.

امیدواریم با استعانت از الطاف الهی بتوانیم گام‌های موثرتری در ارتقای جایگاه علمی کشور برداریم و در آینده ای نزدیک شاهد هرچه بالاتر قرار گرفتن ایران عزیز در میان کشورهای برتر جهان از نظر علم و دانش، فناوری و نوآوری باشیم.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی