#گزارش_تصویری
⬅️به منظور ارزیابی ادارات صورت گرفت:بازدید سرزده فرماندار کبودراهنگ از ادارات دولتی شهرستان
✅️صبح امروز فرماندار شهرستان کبودراهنگ در بازدید سرزده از ادارات دولتی این شهرستان از نزدیک آخرین وضعیت ادارات را مورد بررسی قرارداد.
🔸️به گزارش روابط عمومی فرمانداری دکتر سیدایوب موسوی منور فرماندار کبودراهنگ با حضور سرزده در ادارات شهرستان از نزدیک وضعیت شرکت نفت واداره آمور آب را مورد بررسی قرارداد.
🌀دکتر سید ایوب موسوی منور فرماندار شهرستان کبودراهنگ در این بازدید از نحوه عملکرد رئیس و کارکنان در زمینه نظم اداری، مشکلات و کم کاستیهایی اداره، برخورد با مراجعین و میزان رضایتمندی اربابرجوع اطلاع پیدا کرده و تکریم حقوق اربابرجوع را اولویت اول همه ادارات جهت بهبود خدماترسانی به مردم عزیز شهرستان عنوان کرد.
#سرمایهگذاری_برای_تولید
#همه_باهم_برای_ایران
#دولت_وفاق_ملی_چهاردهم
#بسیج_مردم_اقتدار_ملی
🗓شنبه ۰۱ آذر ماه ۱۴۰۴
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
ما را در ایتا،سروش،بله،روبیکا دنبال کنید 👇
🆔 @khabarkabood_ir
◀️روابط عمومی فرمانداری شهرستان کبودراهنگ

