کارگروه سرمایه گذاری و اشتغال شهرستان کبودرا هنگ به ریاست مهندس ابراهیم خانی سرپرست فرمانداری برگزار شد.

✅کارگروه سرمایه گذاری و اشتغال شهرستان کبودرا هنگ به ریاست مهندس ابراهیم خانی سرپرست فرمانداری برگزار شد.
🔸️مهندس  یدالله ابراهیم خانی سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ در این جلسه با توجه به سیاست دولت سیزدهم در حمایت از واحدهای تولیدی بیان کرد:  باتوجه به نامگذاری سال۱۴۰۰ توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی)به نام«تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»  بانک ها نباید باعث تعطیلی کارخانجات و واحدهای  تولیدی شوند.
🔸️وی افزود: بی‌شک با رویکرد جدید و نظم و همگرایی دولت سیزدهم  خواهیم توانست بخش مهمی از مشکلات را مرتفع نمودو شهرستان‌مان را به سمت و سوی توسعه روزافزون هدایت نماییم که توسعه شهر و روستاها آبادانی هرچه بیشتر کشور عزیزمان ایران را رقم خواهد زد.
🔸️وی افزود:  بانک ها بایستی راحترین راه را برای اعطای وام در نظر بگیرند تا اعتبارات اشتغالزایی که  به شهرستان اختصاص گردیده به موقع جذب گردد.
وی با برنامه ریزی دقیق در جذب سرمایه گذار در این شهرستان خاطر نشان کرد:سه قطب خوشه صنعتی کردآباد وشهرک صنعتی  ویان و شهرک گلخانه ای کوریجان از نقاط قوت  اشتغال زایی در  این شهرستان است.
📷عکس از علی غفاری
◀️ دوشنبه ۶دیماه۱۴۰۰

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی