به گزارش روابط عمومي فرمانداری نهاوند، با هماهنگي و برنامه ريزي دفتر بازرسي استانداري همدان و در راستاي اجراي نظام نامه مديريت ارتباطات مردمي در بستر سامد و تحقق مصاديق حقوق شهروندي و به منظور تعامل بيشتر با مردم و پاسخگويي به درخواست ها و مشکلات مردم شريف شهرستان نهاوند، فرماندار در سامانه الکترونيکي ارتباط مردم و دولت (سامد) حضور يافت.
در اين جلسه احمدوند در زمان دو ساعت حضور در سامانه تلفني سامد و از طريق تلفن ۱۱۱ بصورت مستقيم پاسخگوي سوالات و مشکلات مطرح شده از سوي شهروندان بود.
فرماندار نهاوند در پايان حضور در سامد، بر رسيدگي مسئولان به مشکلات مردم تاکيد کرد و گفت: اگر دستگاههاي اداري مشکلات مردم را به درستی شناسايي و مورد بررسي قرار دهند، بسياري از مطالبات مردم رسيدگي و نارسايي ها بر طرف خواهد شد.