سومین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان تشکیل شد.

سومین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان روز یکشنبه مورخ 21 /5 / 1403 به ریاست علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان و با حضور سردار قمی، معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور در محل سالن شهدای استانداری برگزار شد .
قاسمی فرزاد در این جلسه با بیان اینکه ارتقا و افزایش قدرت بازدارندگی بهترین شیوه برای مقابله با تهدیدات است،گفت: در این راستا، شهرداری‌های همدان برای حفاظت از زیرساخت‌های شهری برنامه تدوین کنند.
استاندار همدان اظهار کرد: مصوبات و دستورالعمل‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور که موجب افزایش بازدارندگی و صیانت از داشته‌های مادی و معنوی جامعه می‌شود برای تمام دستگاه‌های اجرایی لازم‌الاجراست.
قاسمی فرزاد گفت: نقش کمیته‌های پدافند غیرعامل بسیار مؤثر است و رخدادهای استان نشان از پیگیری و کنترل مسؤولانه دارد.
وی ادامه داد: پدافند زیستی توسط دانشگاه علوم‌پزشکی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حساسیت بالا به ویژه در موضوع سلامت آب و امنیت غذایی پیگیری می‌شود.
استاندار همدان گفت: با توجه به افزایش روزافزون حوزه دانش‌بنیان در عملکرد دستگاه‌های اجرایی، پدافند غیرعامل نیز باید ارتقا پیدا کند.
قاسمی‌فرزاد افزود: در حوزه تأمین انرژی به ویژه بحران آب با حمایت‌های رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله دکتر رئیسی و وزیر نیرو مدیران استانی مجاهدانه تلاش کردند تا بحران آب رفع شود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی