🔺️فرماندار فامنین: نحوه پاسخگویی مدیران در ارتباط با مردم از ملاکهای ارزشیابی است
🖍فرماندار فامنین گفت: نحوه پاسخگویی مدیران در ارتباط با مردم و نوع رسیدگی به مشکل آنها از ملاکهای ارزشیابی است.
🖍سید روح الله حسینی در برنامه ارتباط مردمی در مسجد جامع فامنین افزود: مدیران باید نهایت تلاش را برای حل مشکل مطرح شده توسط مردم داشته باشند و اگر راهکار قانونی برای حل مشکل نبود آن را اعلام کنند.
🖍وی ادامه داد: به جز منع قانونی در پاسخ به درخواستهای مطرح شده در برنامه ارتباط مردمی منع دیگری نداریم.
🖍فرماندار تصریح کرد: فرمانداری بر نحوه پاسخگویی مدیران شهرستان در برنامه ارتباط مردمی و تلاش مدیران در پاسخگویی به مطالبات مردم نظارت دارد.
🖍در ادامه برنامه ارتباط مردمی، دیدار مردمی فرماندار و مسئولین شهرستان با اهالی محله مسجد جامع فامنین برگزار شد.
🖍 در این برنامه اهالی به بیان مشکلات پرداخته و روسای ادارات بنیاد مسکن، شهردار، شرکت گاز، آب و فاضلاب پاسخ آنها را دادند.
🖍 در این مراسم که بعد از نماز ظهر و عصر در محل مسجد جامع فامنین برگزار شد، دکتر حاجیان، سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان همدان، رییس شورای شهر، شهردار، رئیس بنیاد مسکن، مدیران شرکت گاز، مخابرات، آب و فاضلاب، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان، فرمانده حوزه مقاومت شهری امام خمینی ( ره ) شهر فامنین و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فامنین حضور داشته و پاسخگوی مسائل مطرح شده از سوی مردم بودند.