دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان همدان با فرماندارشهرستان کبودراهنگ

✅ دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان همدان با فرماندارشهرستان کبودراهنگ
🔸️جواد جمور مدیر کل تامین اجتماعی استان همدان با حضور در فرمانداری با مسلم غلامی نماینده عالی دولت در شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
🔸️مسلم غلامی فرماندارکبودراهنگ در این دیدار اظهار داشت: تامین اجتماعی رسالت مهم ونقش موثری در رابطه با حمایت از اقشار مختلف جامعه ی هدف بر عهده دارد.
🔸️وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی به گستره وسیعی از جمعیت کشور خدمات خود را ارائه می کند اجرای طرح های غیر حضوری علاوه بر افزایش رضایتمندی مخاطبان و ذینفعان در سایر مسائل مهم اجتماعی همچون صرفه جویی در وقت، کاهش بار ترافیکی نقش به سزایی ایفا می کند. 
🔸️جواد جمور مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان دراین دیدار ضمن ارایه گزارشی از وضعیت بیمه ای استان گفت: قریب به ۴۶ درصد جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و بیش از ۸۶هزار نفر نیز از سازمان مستمری بازنشستگی ، ازکارافتادگی وبازماندگان دریافت می کنند.
🔸️ ایشان با اشاره به ضرورت افزایش بیمه شدگان افزود: طرح های مختلفی برای افزایش بیمه شدگان دردست اقدام سازمان قرار دارد که مردم عزیز می توانند به صورت اختیاری و مشاغل آزاد نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام نموده وخود را نزد سازمان بیمه نمایند.
📷عکاس:علی غفاری
⭕ مهرماه ۱۴۰۱
💠روابط عمومی فرمانداری شهرستان کبودراهنگ

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی