جلسه هماهنگی برنامه های ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) وقیام یوم الله 15 خرداد  در شهرستان کبودراهنگ برگزار شد

✅جلسه هماهنگی برنامه های ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) وقیام یوم الله 15 خرداد  در شهرستان کبودراهنگ برگزار شد
🔸️در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین  نقی باقری امام جمعه ونماینده ولی فقیه در شهرستان گفت: هر آنچه امروز داریم از تلاش های امام راحل(ره) است وهمه پیشرفت ها در همه عرصه ها و استقلال کشور از تلاش ها و رهنمودهای امام خمینی(ره) بدست آمده است.
🔸️حجت الاسلام باقری با بیان اینکه عزت و آبروی کشور به برکت وجود امام راحل(ره) بوده است، خواستار همکاری هرچه بیشتر همه ادارات در برگزاری هرچه بهتر مراسم سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی شدند.
🔸️دکتر  مسلم غلامی فرماندار شهرستان کبودراهنگ در ادامه گفت: انقلاب ما به دستان معمار کبیر امام راحل(ره) بوجود آمده و دشمنان در تلاش هستند این انقلاب را ضعیف نشان دهند که با جهاد تبیین باید دستاوردهای انقلاب و امام راحل (ره)را به مردم و نسل جدید بازگو کنیم.
🔸️وی افزود: 12 کمیته وظیفه انجام برنامه های ستاد ارتحال امام(ره) را برعهده دارندودر این روز بیش از 800 پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع میشود و همچنین برنامه های سوگواری ، فرهنگی ، مسابقات وبرپایی نمایشگاه در فضای مجازی و حقیقی انجام میگیرد.

🔸️سرهنگ حسین سوری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کبودراهنگ در این جلسه گفت: ما باید ادامه دهنده راهی باشیم که امام راحل(ره) برای ما نشان داده است.
🔸️وی افزود: امسال 160 نفراز شهرستان کبودراهنگ به مرقدحضرت امام راحل(ره) اعزام میشوند.
⭕ دوشنبه ۹خرداد ماه ۱۴۰۱
💠روابط عمومی فرمانداری شهرستان کبودراهنگ

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی