عزم مسئولان شهرستان کبودراهنگ  برای رفع مشکلات اشتغال جدی است

✅عزم مسئولان شهرستان کبودراهنگ  برای رفع مشکلات اشتغال جدی است
🔸️فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت:باتوجه به سیاست های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری عزم مسئولان شهرستان کبودراهنگ برای رفع مشکلات اشتغال جدی است.
🔸️جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان کبودراهنگ  با حضور غلامی فرماندارکبودراهنگ  ،توسلی نماینده مردم شریف شهرستانهای کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی ،حسینی مدير کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان،شیخی زاده معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار کبودراهنگ،بخشداران، مدیران کل ادارات و بانک های عامل استان همدان  و روسای ادارات عضو جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
🔸️مسلم غلامی فرماندارشهرستان  کبودراهنگ در این جلسه اظهارداشت: هدف از  تشکیل این کارگروه کمک به توسعه شهرستان در بخش گردشگری ، صنعتی و کشاورزی است وی گفت: این شهرستان بزرگترین شهرستان استان واز نظر وسعت با داشتن نقاطی همچون غار علیصدر ،تالاب شیرین سو ، پایگاه هوایی شهید نوژه ، پدافند شهدای سوباشی غرب کشوروتولید کننده بخشی از غلات کشور  و وجود بزرگترین شهرک صنعتی استان در شهرک صنعتی ویان و تولید پوشاک در روستاهای ویان و کردابادبایستی نگاه ویژه ای  به این شهرستان شود.
🔸️وی افزود: سفر پرخیر و برکت ریاست محترم جمهور به این شهرستان نشان از جایگاه ویژه این شهرستان است که نیازمند نگاه ویژه مسئولین کشوری ،استانی است.
🔸️فرماندار کبودراهنگ تاکید کرد: متاسفانه در پرداخت وامهای اشتغال ، بخش گردشگری و صدور مجوز و ارائه تسهیلات و وام های ازدواج و فرزندآوری در  این شهرستان  توسط برخی از بانک ها و دستگاه های ذیربط کم کاریهای انجام شده است که بایستی هرچه سریعتر  این مشکلات در جهت رضایتمندی متقاضیان حل گردد.
📷عکاس:علی غفاری
⭕ شنبه ۲۳مهرماه ۱۴۰۱
💠روابط عمومی فرمانداری شهرستان کبودراهنگ

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی