دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کبودراهنگ/ بخشدار ،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر  گل تپه/ اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی با️فرماندار شهرستان کبودراهنگ

✅دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کبودراهنگ/ بخشدار ،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر  گل تپه/ اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی با️فرماندار شهرستان کبودراهنگ
🔸️دکتر مسلم غلامی فرماندار شهرستان کبودراهنگ در این دیدارها نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان رابطین و منتخبین مردم بر اهتمام بیشتر بر خدمت به منطقه ومردم عزیز و پیگیری مشکلات آنان تاکید کرد.
🔸️دکتر غلامی فرماندار کبودراهنگ  وجود تعامل و همدلی در میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق ذکر کرد و افزود:داشتن هدف مشترک توام با همفکری و پرهیز از  دودستگی و اختلاف در تصمیم گیریها سبب توسعه و آبادنی هرچه بیشتر  منطقه خواهد شد.
⭕شنبه ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۱
💠روابط عمومی فرمانداری شهرستان کبودراهنگ

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی