دیدار با فرماندار جدید شهرستان کبودراهنگ

✅حجت الاسلام والمسلمین باقری امام جمعه به همراه امام جمعه گل تپه ، روحانیون ،اعضای ستاد نماز جمعه کبودراهنگ،رئیس مجمع خیرین سلامت،اعضای شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی ،مسئولین حوزه علمیه خواهران و جمعی از معتمدین ضمن دیداروعرض تبریک به مناسبت انتصاب دکتر مسلم غلامی  به سمت فرماندار جدید این شهرستان با ایشان دیدار و گفتگو نمودند.
🔸️حجت الاسلام والمسلمین باقری امام جمعه کبودراهنگ در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دکتر غلامی به عنوان فرماندار جدید شهرستان برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون در راستای خدمت شایسته به مردم ولایت مدار این شهرستان را داشتند.
🔸️در ادامه دکتر مسلم غلامی  فرماندار شهرستان کبودراهنگ در این دیدار گفت: با بکار گیری  تمام توان و تلاش خود  در جهت عمران و آبادانی شهرستان در سایه تعامل و همکاری تمام ارگانها و اقشار مختلف مردم عزیز شاهد توسعه روز افزون شهرستان کبودراهنگ در تمامی حوزه ها خواهیم بود.
🔸️دکتر غلامی خاطرنشان کرد: دولت مردمی وانقلابی آیت الله دکتر رئیسی زیر پرچم ولایت شبانه روز و به صورت خستگی ناپذیر مشکلات و دغدغه های مردم در نقاط مختلف کشور را با جدیت پیگیری می کنند و اساساً استراحت و تعطیلی در این دولت معنا و مفهومی ندارد و همه مصمم هستیم کمبودها و عقب ماندگی هایی که در سال های اخیر با آن مواجه شدیم را باهمدلی و کمک همدیگر جبران کنیم.
عکاس:علی غفاری
⭕ سه شنبه ۱۷خرداد ماه ۱۴۰۱
💠روابط عمومی فرمانداری شهرستان کبودراهنگ

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی