پیام فرماندار شهرستان همدان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان
بسمالله الرحمن الرحیم
ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی، ماه بندگی، خودسازی و فرصتی مغتنم برای بازگشت به خویشتن و تقویت پیوندهای معنوی فرا رسید.
رمضان، جلوهای از رحمت و مغفرت الهی است؛ ماهی که دلها در پرتو نور ایمان آرام میگیرد و روح انسان در سایه عبادت، دعا و نیایش تعالی مییابد. این ماه عزیز، فرصتی ارزشمند برای همدلی، دستگیری از نیازمندان و تقویت انسجام اجتماعی در پرتو تعالیم نورانی اسلام است.
اینجانب فرارسیدن ماه پرفیض و برکت رمضان را به مردم مؤمن، متدین و شریف شهرستان همدان تبریک و تهنیت عرض میکنم و از درگاه خداوند متعال، قبولی طاعات و عبادات، سلامتی، عزت و سربلندی ایران عزیزمان را مسئلت دارم.
امید است در سایه الطاف الهی و با بهرهگیری از برکات این ماه مبارک، شاهد افزایش همدلی، مهربانی و خدمترسانی هرچه بیشتر به مردم عزیز همدان باشیم.
مجید درویشی
فرماندار شهرستان همدان

