استاندار همدان، نایبرئیس مجلس شورای اسلامی و فرماندار همدان با حضور در مؤسسه خیریه ترنم محبت، از نزدیک با مددجویان این مرکز دیدار و گفتوگو کردند.
حمید ملانوریشمسی، استاندار همدان به همراه حمیدرضا حاجیبابایی، نایبرئیس مجلس شورای اسلامی، مجید درویشی، فرماندار شهرستان همدان و جمعی از مدیران استانی در این مؤسسه خیریه حضور یافتند.
در این بازدید، مسئولان ضمن دیدار صمیمانه با مددجویان، از بخشهای مختلف مؤسسه ترنم محبت بازدید کرده و در جریان روند خدماترسانی و حمایتهای ارائهشده به افراد تحت پوشش قرار گرفتند.
مجید درویشی، فرماندار شهرستان همدان در حاشیه این دیدار با اشاره به فضیلتهای ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان فرصت ارزشمندی برای تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است و همه ما وظیفه داریم در این ایام بیش از گذشته به فکر نیازمندان، بهویژه ایتام و خانوادههای کمبرخوردار باشیم.
وی افزود: همدلی و مشارکت مردمی میتواند زمینهساز گرهگشایی از مشکلات اقشار آسیبپذیر باشد و مجموعه فرمانداری نیز از برنامههای حمایتی و خیرخواهانه در سطح شهرستان پشتیبانی خواهد کرد.


